Actualitat >

Activitats i agenda

CAPSS: Nova sessió CreaTalent sobre autogestió d’equips

Data d’inici:
divendres, 13 de juny 10:00
Data fi:
divendres, 13 de juny 13:30
Lloc:
Seu del CSC (Av. Tibidabo, 21)

El Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC) celebra una nova sessió CreaTalent: "Avançant cap a un model d'autogestió d'equips en les nostres organitzacions", que tindrà lloc el divendres 13 de juny de 10 a 13:30 h.

En aquesta sessió, coordinada per Mònica Buqueras, cap de desenvolupament i gestió del talent de l'Hospital General de Granollers, i Pilar Rol, directora executiva de CAPSS, els assistents coneixeran quines són les noves tendències organitzacionals en les empreses, les principals característiques de les organitzacions TEAL i com evolucionar cap a aquest model organitzatiu.

També podran conèixer l'experiència d'una empresa que segueix el model TEAL, amb l'autogestió dels equips com a element fonamental, i dues experiències en l'àmbit de l'atenció primària que s'orienten cap a models organitzatius basats en l'autogestió.

PROGRAMA

  • Nous models d'organització a les empreses. Jordi Serrano, soci fundador de Future for Work Institute. 
  • Organitzacions TEAL. David Martí, promotor de l'edició en castellà del llibre "Reinventar las organizaciones" de Frederic Laloux i autor del pròleg. Consultor en desenvolupament organitzacional. Acompanya les organitzacions en processos de transformació i evolució cap al model Teal.  
  • Model d'autogestió a Basetis, una empresa TEAL. Jordi Echevarria, director Basetis. 
  • L'autogestió d'equips en atenció primària com a palanca de canvi. Mariona Casanovas, directora de Recursos Humans de Serveis de Salut Integrats Baix Empordà (SSIBE) i Anna Ribera, directora assistencial de Serveis de Salut Integrats Baix Empordà (SSIBE).
  • El model d'autogestió de les entitats de base associativa. Lluís Gràcia, director gerent de l'EAP Vallcarca-Sant Gervasi i president d'ACEBA.

>>Inscripcions (exclusives per a associats)