La programació del cicle de Trobades de Salut Pública 2025 ja està disponible en aquest enllaç. Aquestes sessions especialitzades, que el Consorci va posar en marxa l'any 2014, busquen que els professionals puguin aprofundir i debatre temes d'actualitat en matèria de salut pública.
La sessió inaugural tindrà lloc el 3 d'abril i tractarà sobre "Salut comunitària: on som i cap a on anem?". En aquesta jornada participaran Victoria Feijoo, de la Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària i l'ICS; Jordina Capella, de l'Agència de Salut Pública de Catalunya, i Ferran Daban, de l'Agència de Salut Pública de Barcelona.
El cicle estarà format per tres sessions més: "El repte dels espais públics lliures de fum, com avançar", que tindrà lloc el 5 de juny; "La salut pública enfront de catàstrofes naturals i crisis humanitàries", que se celebrarà el 25 de setembre, i "De la informació i l'evidència a les polítiques de salut pública", el 6 de novembre.